
A descansar eses cerebros durante o verán, que o disfrutedes como merecedes.
Para os de setembro, recordade que podedes acudir ao blog sempre que queirades consultar calquera dúbida.
Bo verán a tod@s!!
... un lugar de encontro para todos aqueles alumn@s que amosen interese pola ciencia