Xa podedes deixar de entretervos na aula de informática con outros "menesteres", e axudarme a dinamizar o blog.
Grazas!!!
miércoles, 7 de abril de 2010
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
... un lugar de encontro para todos aqueles alumn@s que amosen interese pola ciencia