jueves, 5 de noviembre de 2009

Papel e cartón



Comezamos a tomarnos en serio a recollida de papel e cartón. Dende as titorías nos esforzaremos por recoller selectivamente estes residuos, e vacialos no contedor correspondente situado na entrada principal do instituto.

Aquí tedes o enlace da páxina da usc que especifica o que se debe e non se debe depositar, espero que aclare as vosas dúbidas:

http://www.usc.es/plands/seccions/datos_plan/eixe2/xestion_residuos/xestion_nonperigosos/papel/campana/campapel_accions.htm

O documento en pdf ten por nome "Instrucións de utilización dos contedores".

No hay comentarios: