... un lugar de encontro para todos aqueles alumn@s que amosen interese pola ciencia
lunes, 21 de diciembre de 2009
Bo nadal!!
Despois deste duro trimestre... felices festas a tod@s!! A ver se empezamos o 2010 con ganas e ilusión. Que vos traian moitas cousas aos que mellor vos portastes...
2 comentarios:
Anónimo
dijo...
Espero que teñes un prospero año novo e felices fiestas de navidade profe!!! Non comas moitas dulcerias que fan mal jejejeje te quiero profe
2 comentarios:
Espero que teñes un prospero año novo e felices fiestas de navidade profe!!! Non comas moitas dulcerias que fan mal jejejeje te quiero profe
Felices festas a ti tamén, Cati!! Deséxoche o mellor para ti e os teus seres queridos, que teñades un ano 2010 estupendo.
Apertas da titora!!
Ana.
Publicar un comentario