... un lugar de encontro para todos aqueles alumn@s que amosen interese pola ciencia
Olaa(: son lauRa paz. Pasome por aqui como me dixestes no correo. Ainda que non está abanzado as primeiras entradas estan moi been eh!!Nos non faciamos tantas cousiiñas destas eeh profe!1bico
Moitas grazas pola túa visita virtual, Laurita. Inesquecible Boiro!!
Publicar un comentario
2 comentarios:
Olaa(: son lauRa paz. Pasome por aqui como me dixestes no correo. Ainda que non está abanzado as primeiras entradas estan moi been eh!!
Nos non faciamos tantas cousiiñas destas eeh profe!
1bico
Moitas grazas pola túa visita virtual, Laurita. Inesquecible Boiro!!
Publicar un comentario